Asistent/ka vedení společnosti – bez AJ (35 - 40.000 Kč) #2366 Žďár nad Sázavou

Aktualizováno:

14. 10. 2024

Lokalita pracoviště:

Žďár nad Sázavou

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Vhodné pro:

Jen ranní směnna

Nabízený plat:

35000 - 40000 Kč za měsíc

Firma:

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Požadavky

• minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
• praxe na obdobné pozici
• dobré komunikační schopnosti v psaném i mluveném projevu, znalost AJ výhodou (ale ne podmínkou)
• výborná znalost práce s balíčkem MS Office (vzorce, grafy i kontingenční tabulky)
• spolehlivost při práci s obchodními a diskrétními informacemi
• řidičský průkaz sk. B

Náplň práce

• činnost spojená s fungováním sekretariátu
• účast a příprava zápisů z porad vedení a jednání statutárních orgánů
• koordinace a příprava podkladů pro jednání
• zpracování dokumentů v MS Office
• administrativní podpora (evidence dokumentů, skenování, tisk, archivace, datové schránky)
• plánování a organizování schůzek vedení skupiny
• zajišťování oběhu a správy smluv a dalších dokumentů
• příprava podkladů pro rozúčtování energií, správa smluvní dokumentace

Nabízíme

• dostanete prostor pro svou realizaci
• firemní rekreační zařízení
• vzdělávací kurzy, školení
• firemní akce
• bonusy/prémie, kafetérie
• dovolená 5 týdnů
• práce v příjemném prostředí moderních kanceláří
• flexibilní začátek/konec pracovní doby
• budete pracovat v dobře fungujícím týmu, který je ochotný kolegovi vždy pomoci
• lokalita: Žďár nad Sázavou

Poznámka

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka, asistent, práce v administrativě, administrativní pracovník, administrativa, referent, obchodní asistent, fakturant, recepční, back office, front office,…
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Kontaktní osoba:
Dominika Jechová
Tel: 602 642 915
E-mail: zaslat e-mail s životopisem