* zkušenosti s přímým prodejem a rozvojem obchodních vztahů
* výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost otevřeně komunikovat a spolupracovat
* aktivní znalost anglického nebo německého jazyka na úrovni plynulé komunikace, včetně písemného projevu
* dobrá znalost práce s PC (MS Outlook, Office, Word, Excel)
* řidičský průkaz skupiny B a ochotu občas cestovat (za klientem, na veletrh)
* schopnost pracovat samostatně, ale i jako součást týmu
* ochota učit se novým věcem
Obchodník/ce pro velkoobchod Trhové Sviny
Aktualizováno:
26. 9. 2024
Lokalita pracoviště:
Trhové Sviny
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Značka:
P1618875-1
Zařazeno na pozici:
Firma:
Trenkwalder a.s.
Požadavky
Náplň práce
* aktivní prodej produktů a služeb stávajícím i novým zákazníkům, rozvoj obchodní sítě a posilování vztahů s klíčovými partnery
* zajišťování vysoké úrovně zákaznického servisu, řešení požadavků a potřeb klientů, navrhování individuálních řešení
* vedení agendy spojené s obchodním oddělením, správa dokumentace, vytváření nabídek a reportů
* prezentace společnosti na veletrzích, konferencích a dalších propagačních událostech, aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
* kooperace s kolegy v terénu, sdílení informací a společná práce na plnění obchodních cílů
* zajišťování vysoké úrovně zákaznického servisu, řešení požadavků a potřeb klientů, navrhování individuálních řešení
* vedení agendy spojené s obchodním oddělením, správa dokumentace, vytváření nabídek a reportů
* prezentace společnosti na veletrzích, konferencích a dalších propagačních událostech, aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
* kooperace s kolegy v terénu, sdílení informací a společná práce na plnění obchodních cílů
Nabízíme
* uzavřená kancelář, žádný open space office
* pravidelné kurzy a školení na podporu obchodu, ale i možnost výběru vlastních
* pravidelné odměňování aktivity, 13., 14. plat
* možnost kariérního postupu
* dovolená 5 týdnů, 2 sick days, možnost home office
* mobilní telefon a notebook
* sleva na firemní výrobky (zahradní nábytek, sezónní doplňky)
* teambuildingy a firemní akce
* pravidelné kurzy a školení na podporu obchodu, ale i možnost výběru vlastních
* pravidelné odměňování aktivity, 13., 14. plat
* možnost kariérního postupu
* dovolená 5 týdnů, 2 sick days, možnost home office
* mobilní telefon a notebook
* sleva na firemní výrobky (zahradní nábytek, sezónní doplňky)
* teambuildingy a firemní akce
Název firmy
Trenkwalder a.s.
Kontaktní osoba:
Dana Sukupová
Tel:
+420 734 291 105
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem