Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí

Aktualizováno:

9. 10. 2024

Lokalita pracoviště:

Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

30000 Kč za měsíc

Značka:

H05643

Firma:

Personal Consult s.r.o.

Požadavky

M/Ž, min. ukončené SŠ s maturitou, základní znalost norem ISO 14001, ISO 45001, BRCGS výhodou; český jazyk plynule, anglický jazyk středně pokročilý; zkušenost z výrobní firmy na administrativní pozici vítána; znalost MS OFFICE;
samostatnost, spolehlivost, odpovědnost

Náplň práce

• budete zajišťovat práci administrátora integrovaného systému řízení a budete spolupracovat se svým nadřízeným na správě řízené dokumentace
• koordinujete činnosti při tvorbě, revizi a aktualizaci řízených dokumentů a zajišťujete podporu uživatelům řízené dokumentace
• podílíte se na tvorbě akčních plánů z interních auditů a sledujete plnění termínů realizace nápravných opatření vzešlých z auditů
• zajišťujete správu, distribuci a archivaci norem
• podílíte se na podpoře dalších administrativních činností spojených s ISŘ
• shromažďujete a spravujete podklady pro reporting environmentálních ukazatelů závodu

Nabízíme

• finanční ohodnocení cca 30.000 Kč
• 5 týdnů dovolené
• práce v mezinárodní výrobní společnosti
• profesní vzdělávání a rozvojové programy včetně výuky jazyků
• pružná pracovní doba 37,5 hodin týdně
• stravenky a závodní jídelna v areálu závodu
• příspěvek na životní či penzijní připojištění
• příspěvek na Vánoce a dovolenou
• vlastní rekreační zařízení
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Personal Consult s.r.o.

Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková
Mobil: 777 136 052
E-mail: zaslat e-mail s životopisem

Našli jsme podobné nabídky

Vedoucí nástrojárny

Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí

Údržbář/ Mechanik (1 směna)

Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí

Nástrojař

Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí

Mistr výroby

Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí