Referent/ka správy e-shopu Těmice
Aktualizováno:
18. 9. 2024
Lokalita pracoviště:
Těmice
Nabízený plat:
24000 Kč
Značka:
30033380755
Firma:
Nutsman s.r.o.
Požadavky
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Náplň práce
Co nabízíme? Zajímavé a perspektivní zaměstnání na HPP, přátelský kolektiv, kancelář v Těmicích u Hodonína, měsíční mzda od 24 000 Kč, firemní telefon, notebook, příspěvek na stravování, slevu na nákupy ve firemní prodejně, ranní pauza navíc, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domu.
Co bude náplní práce? Správa e-shopu v systému Shoptet a Pohoda, tvorba a správa popisů zboží, tvorba fotografií/videí, rozšiřování nabídky produktů a aktualizace informací o zboží, kontrola a správa současných záznamů a zajištění, že všechny záznamy jsou přesné a aktuální, úprava etiket a popisků zboží podle národních specifikací, řešení denních požadavků a realizace společných cílů s kolegy z dalších oddělení, spolupráce se skladovým týmem, spolupráce s marketingem a výpomoc při tvorbě fotografií produktů a jejich prezentací na sociálních sítích, v případě potřeby pomoc ve skladu/obchodu společnosti, úzká komunikace se skladem společnosti, logistikou, obchodním oddělením.
Co očekáváme? Časovou flexibilitu, min. středoškolské vzdělání, relevantní praxi v oblasti práce se zákazníky nebo příbuzném oboru min.1 rok, český jazyk slovem/písmem na perfektní úrovni, pečlivost, preciznost, komunikativnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu, zodpovědnost, loajalitu, týmového ducha, znalost práce na PC, znalost účetního systému POHODA a systému SHOPTET výhodou. ŘP sk. B.
Kontakt na na mail.
Co bude náplní práce? Správa e-shopu v systému Shoptet a Pohoda, tvorba a správa popisů zboží, tvorba fotografií/videí, rozšiřování nabídky produktů a aktualizace informací o zboží, kontrola a správa současných záznamů a zajištění, že všechny záznamy jsou přesné a aktuální, úprava etiket a popisků zboží podle národních specifikací, řešení denních požadavků a realizace společných cílů s kolegy z dalších oddělení, spolupráce se skladovým týmem, spolupráce s marketingem a výpomoc při tvorbě fotografií produktů a jejich prezentací na sociálních sítích, v případě potřeby pomoc ve skladu/obchodu společnosti, úzká komunikace se skladem společnosti, logistikou, obchodním oddělením.
Co očekáváme? Časovou flexibilitu, min. středoškolské vzdělání, relevantní praxi v oblasti práce se zákazníky nebo příbuzném oboru min.1 rok, český jazyk slovem/písmem na perfektní úrovni, pečlivost, preciznost, komunikativnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresu, zodpovědnost, loajalitu, týmového ducha, znalost práce na PC, znalost účetního systému POHODA a systému SHOPTET výhodou. ŘP sk. B.
Kontakt na na mail.
Podobné nabídky práce
Telefonní operátor/ka aktivní a pasivní linka - homeoffice!
včera Celá ČR MSG - HR115 - 150 Kč za hodinu Možnost homeoffice
Odpovědět
na nabídku
Název firmy
Nutsman s.r.o.
Kontaktní osoba:
David Kaňovský
Tel:
602893314
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Jobsik.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.