Administrativní pracovník back-office – práce z domova Brno
Aktualizováno:
16. 9. 2024
Lokalita pracoviště:
Brno
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek, Částečný úvazek
Nabízený plat:
35000 - 45000 Kč/měsíc
Značka:
2000361262
Zařazeno na pozici:
Administrativní pracovník/Administrativní pracovnice Brno, Pracovník Back Office Brno
Firma:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Požadavky
Pro našeho klienta, který se zabývá výrobou regálů a úložného řešení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník BACK-OFFICE.
Náplň práce:
* Registrace nových objednávek do systému
* Zpracování objednávek - tzn. převzetí případu od obchodníka, objednání ve výrobním závodě, příprava a realizace přepravy
* Komunikace s výrobními závody a přepravními společnostmi
* Fakturace projektů
* Komunikace se zákazníky ohledně termínů dodání a realizace
* Back office support pro obchodníky
Požadujeme:
* Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
* Praxi v logistice či administrativě výhodou
* Jazykovou úroveň: čeština rodilý, angličtina minimálně B1 (denní komunikace v AJ s výrobními závody)
* PC dovednosti: MS Office
* ŘP sk. B (není podmínkou)
* Zodpovědnost, proaktivní přístup, efektivní využití časového fondu
* Ochotu příležitostně cestovat i do zahraničí (školení apod.)
Nabízíme:
* Stabilní práci na HPP a přátelský kolektiv
* Stálou práci z domova
* Bonusy dle hospodářských výsledků firmy
* 20 dní dovolené
* Sick days
* Flexibilní pracovní dobu
* Stravenky
* Notebook, telefon
* Nástup ihned
* Lokalita: Jihomoravský kraj
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Náplň práce:
* Registrace nových objednávek do systému
* Zpracování objednávek - tzn. převzetí případu od obchodníka, objednání ve výrobním závodě, příprava a realizace přepravy
* Komunikace s výrobními závody a přepravními společnostmi
* Fakturace projektů
* Komunikace se zákazníky ohledně termínů dodání a realizace
* Back office support pro obchodníky
Požadujeme:
* Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
* Praxi v logistice či administrativě výhodou
* Jazykovou úroveň: čeština rodilý, angličtina minimálně B1 (denní komunikace v AJ s výrobními závody)
* PC dovednosti: MS Office
* ŘP sk. B (není podmínkou)
* Zodpovědnost, proaktivní přístup, efektivní využití časového fondu
* Ochotu příležitostně cestovat i do zahraničí (školení apod.)
Nabízíme:
* Stabilní práci na HPP a přátelský kolektiv
* Stálou práci z domova
* Bonusy dle hospodářských výsledků firmy
* 20 dní dovolené
* Sick days
* Flexibilní pracovní dobu
* Stravenky
* Notebook, telefon
* Nástup ihned
* Lokalita: Jihomoravský kraj
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Název firmy
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Kontaktní osoba:
personální konzultant
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem