Odborný rada - specialista procesního řízení a fondů EU Praha 5

Aktualizováno:

7. 9. 2024

Lokalita pracoviště:

Praha 5

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Nabízený plat:

30780 - 45420 Kč za měsíc

Značka:

768

Firma:

Správa státních hmotných rezerv

Požadavky

Podrobnější informace na obsazení služebního místa vč. formuláře žádosti naleznete na webových stránkách Správy státních hmotných rezerv.

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - specialista procesního řízení a fondů EU se služebním působištěm v Praze.

Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
38. Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 1. října 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna(zavináč)sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 14538/24-SSHR“

V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.




Náplň práce

- koordinace a příprava plánů realizace projektů v rámci operačního nebo dotačního programu po věcné stránce, sledování čerpání prostředků v rámci projektů a koordinace implementačních subjektů;
- podílení se na přípravě interních právních předpisů a jejich aktualizaci;
- podílení se na aktualizaci a optimalizaci procesního řízení;
- součinnost na úkolech v systému nastavení kritérií kvality;
- součinnost při zajištění provozu informačních systémů pro procesní řízení;
- zpracování analýz možnosti čerpání z národních, evropských a dalších fondů;
- příprava a zpracování podkladů k žádostem o dotace z národních, evropských a dalších fondů;
- administrování žádostí o dotace z národních, evropských a dalších fondů;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru komunikace a procesního řízení.

Nabízíme

Přátelský kolektiv
Pružnou pracovní dobu
Možnost práce na home office
5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
Příspěvek na penzijní připojištění
Stravenkový paušál
MultiSport karta
Volnočasové poukázky na sport a kulturu
Mobilní telefon
Notebook
Vzdělávání
Školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP
Vlastní rekreační zařízení

Poznámka

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stránkách Správy státních hmotných rezerv.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

Správa státních hmotných rezerv

Kontaktní osoba:
Tereza Dohnalová
E-mail: zaslat e-mail s životopisem