Technicko-obchodní specialista pro přípravu nabídek Ostrava

Aktualizováno:

6. 9. 2024

Lokalita pracoviště:

Ostrava

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Firma:

JOBSTART s.r.o.

Požadavky

Obchodně-technický specialista – příprava nabídek (Ostrava)

Hledáte příležitost, jak uplatnit své technické znalosti v dynamickém a inovativním prostředí? Chcete pracovat v týmu, který se podílí na projektech napříč různými odvětvími, ať už v oblasti automatizace, robotiky či mechaniky? Do našeho týmu v Ostravě hledáme obchodně-technického specialistu, který se bude podílet na přípravě nabídek a technických řešení pro naše zákazníky.


Co Vás čeká?

Na této pozici budete mít na starosti vytváření obchodních a technických nabídek, které budou přizpůsobené specifickým potřebám našich klientů. Vaší úlohou bude zajistit, aby tyto nabídky splňovaly jak požadavky zákazníků, tak i cíle společnosti. Budete pracovat v úzké spolupráci s různými odděleními, jako je obchod, produktový management, finance či projektové řízení, a budete mít možnost ovlivnit konečné výsledky našich projektů.

Vaše úkoly:

• Příprava technických a obchodních nabídek – zajištění, že naše řešení odpovídají potřebám našich koncových zákazníků v průmyslu zpracování nerostů
o Tyto návrhy zahrnují: servis u zákazníka přímo na místě, upgrady, preventivní údržbu, vzdálené monitorování stavu, Inženýrské studie
• Iniciování a dokončení administrativních úkolů – za účelem vytvoření profesionálně napsaného obsahu návrhu, který jasně formuluje nabídku společnosti
• Koordinace mezi odděleními – spolupráce s kolegy z různých oblastí pro vytvoření optimální nabídky (prodej, produktový a projektový management, logistika, finance…)
• Zajišťování souladu návrhů s rozpočtem a cíli ziskovosti – dbaní na to, aby nabídky nejen splňovaly potřeby zákazníka, ale byly také ekonomicky výhodné pro společnost
• Správa dokumentace – vytváření a údržba šablon podle firemních standardů, včetně správy marketingových a prodejních prezentací a dalších dokumentů


Požadujeme:

• Technické vzdělání (ideálně VŠ) v oblasti elektro, strojírenství či automatizace, nebo odpovídající zkušenosti
• Zkušenosti s obchodem a vytvářením nabídek v oblasti technických produktů (automatizace, elektro, strojírenství)
• Angličtinu na komunikativní úrovni – denní komunikace se zahraničními kolegy a zákazníky
• Znalost MS Office – práce s Wordem a Excelem, zkušenosti s tvorbou prezentací, Teams
• Silnou orientaci na zákazníka a schopnost pracovat v týmu
• Ochotu cestovat – 2–4krát ročně na několikadenní služební cesty za účelem školení, prohloubení vztahů se zahraničním týmem


Co nabízíme:

• Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova s příspěvkem – 2x-3x týdně práce v kanceláři
• Zázemí mezinárodní společnosti s možností kariérního růstu nejen v ČR, ale i v zahraničí
• Každoroční revize mezd
• 25 dní dovolené
• Roční finanční bonus.
• Podpora profesního růstu – možnost účasti na odborných kurzech a konferencích
• MultiSport karta
• Stravenkový paušál
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Kancelář s dobrou dopravní dostupností, případně firemní parkoviště
• Notebook, mobilní telefon
• Nástup je možný ihned


Pokud hledáte příležitost, kde můžete skloubit technické dovednosti s obchodními, neváhejte a přihlaste se k nám! Těšíme se na Vaši reakci a případné setkání.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

JOBSTART s.r.o.

Kontaktní osoba:
Andrea Bialá
Tel: 774350344
E-mail: zaslat e-mail s životopisem