Pravá ruka pro Area Sales Manager (němčina, Excel)
Aktualizováno:
29. 11. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
35000 - 50000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
Firma:
JOBSTART s.r.o.
Požadavky
***Pravá ruka pro Area Sales Manager (němčina, Excel)***
Jsi junior kandidát ale klidně i absolvent s administrativními zkušenostmi a mluvíš velmi německy? Hledáš stabilní zaměstnání s výbornými benefity? Pak je tato nabídka právě pro Tebe!
Náš klient, známý retailový řetězec, příkladně pečuje o své zaměstnance a nabízí jim stabilní zázemí, dlouhodobou oporu a krásné benefity. Připoj se k nám a staň se součástí týmu, kde Tvoje práce bude mít smysl.
Co bude Tvým úkolem:
• Pravidelná komunikace s centrálou v ČR a Německu
• Řešení operativních záležitostí a komunikace s markety
• Společné návštěvy marketů s oblastním ředitelem
• Administrativní činnost
• Vytváření pravidelných reportů a analýz
• Příprava a zpracování podkladů pro oblastního ředitele
• Zodpovědnost za koncernové procesy v oblasti operativy v regionu CZ/SK
Co klient potřebuje:
• Velmi dobrou znalost německého jazyka
• Vstřícné, přátelské a zároveň asertivní jednání
• Zkušenosti z oblasti maloobchodu nebo operativy výhodou
• Časovou flexibilitu a ochotu cestovat po regionu (nejčastěji Praha/Brno/Hradec)
• Velmi dobrou znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word); znalost SAP je výhodou
Co Ti klient nabízí:
• Hybridní model práce
• 6 týdnů dovolené
• Příspěvek na dovolenou ve výši 17 000 Kč a na Vánoce ve výši 17 000 Kč
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Stravenkový paušál ve výši 82,5 Kč na směnu
• Průběžné odborné a jazykové vzdělávání
Jak se přihlásit?
Pokud Tě nabídka zaujala, zašli nám své CV a pojďme si popovídat o firmě a úkolech, které na Tebe čekají.
Jsi junior kandidát ale klidně i absolvent s administrativními zkušenostmi a mluvíš velmi německy? Hledáš stabilní zaměstnání s výbornými benefity? Pak je tato nabídka právě pro Tebe!
Náš klient, známý retailový řetězec, příkladně pečuje o své zaměstnance a nabízí jim stabilní zázemí, dlouhodobou oporu a krásné benefity. Připoj se k nám a staň se součástí týmu, kde Tvoje práce bude mít smysl.
Co bude Tvým úkolem:
• Pravidelná komunikace s centrálou v ČR a Německu
• Řešení operativních záležitostí a komunikace s markety
• Společné návštěvy marketů s oblastním ředitelem
• Administrativní činnost
• Vytváření pravidelných reportů a analýz
• Příprava a zpracování podkladů pro oblastního ředitele
• Zodpovědnost za koncernové procesy v oblasti operativy v regionu CZ/SK
Co klient potřebuje:
• Velmi dobrou znalost německého jazyka
• Vstřícné, přátelské a zároveň asertivní jednání
• Zkušenosti z oblasti maloobchodu nebo operativy výhodou
• Časovou flexibilitu a ochotu cestovat po regionu (nejčastěji Praha/Brno/Hradec)
• Velmi dobrou znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word); znalost SAP je výhodou
Co Ti klient nabízí:
• Hybridní model práce
• 6 týdnů dovolené
• Příspěvek na dovolenou ve výši 17 000 Kč a na Vánoce ve výši 17 000 Kč
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Stravenkový paušál ve výši 82,5 Kč na směnu
• Průběžné odborné a jazykové vzdělávání
Jak se přihlásit?
Pokud Tě nabídka zaujala, zašli nám své CV a pojďme si popovídat o firmě a úkolech, které na Tebe čekají.
Název firmy
JOBSTART s.r.o.
Kontaktní osoba:
Veronika Shaw
Mobil:
+420 725 843 774
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem