Asistent/ka mzdového oddělení Hodonín
Aktualizováno:
15. 9. 2024
Lokalita pracoviště:
Hodonín
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Vhodné pro:
Bez praxe
Nabízený plat:
28000 - 35000 Kč za měsíc
Zařazeno na pozici:
absolvent/absolventy Hodonín, Administrativní podpora Hodonín, Asistent/Asistentka Hodonín
Firma:
HAPI s.r.o.
Požadavky
• Základní znalost mzdového účetnictví podmínkou.
• Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, MS Excel, práce s emailovým klientem, Inernet). Znalost SW Pamica výhodou, ne podmínkou.
• Analytické a systematické myšlení, samostatnost a proaktivní přístup k práci.
• Aktivní zájem o sebevzdělávání a osobní rozvoj.
Náplň práce
• Spolupráce a komunikace s externí mzdovou účetní.
• Personální administrativa (evidence pracovních smluv, cestovních náhrad, exekucí apod.)
• Vedení složek zaměstnanců v systému.
• Administrativní podpora HR
• Sledování legislativních změn v pracovněprávní a mzdové oblasti.
Nabízíme
• Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu.
• Motivující práci ve stabilní, dynamicky rostoucí a rozvíjející se české společnosti.
• Kolektiv kolegů, kteří drží při sobě a skvělého šéfa.
• Flexibilní pracovní dobu a po zaučení možnost občasného home office.
• Notebook a služební telefon.
• Stravenkový paušál.
• Příjemné pracovní prostředí a práci s moderními technologiemi.
• Možnost seberealizace a prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností.
• Firemní kulturu, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmu.
Poznámka
Těšíme se, že o sobě dáte vědět! Pošlete nám CV a připojte pár vět, proč byste u nás rádi pracovali. Připojte také kontakt na referenční osobu. Brzy se ozveme.
Název firmy
HAPI s.r.o.
Kontaktní osoba:
Viliam Vojtek
Tel:
+420730898941
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem