Asistent/ka mzdového oddělení Hodonín

Aktualizováno:

15. 9. 2024

Lokalita pracoviště:

Hodonín

Typ pracovního vztahu:

Plný úvazek

Vhodné pro:

Bez praxe

Nabízený plat:

28000 - 35000 Kč za měsíc

Firma:

HAPI s.r.o.

Požadavky

• SŠ s maturitou nebo VŠ.
• Základní znalost mzdového účetnictví podmínkou.
• Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, MS Excel, práce s emailovým klientem, Inernet). Znalost SW Pamica výhodou, ne podmínkou.
• Analytické a systematické myšlení, samostatnost a proaktivní přístup k práci.
• Aktivní zájem o sebevzdělávání a osobní rozvoj.

Náplň práce

• Kompletace a příprava podkladů pro mzdy pro externí mzdovou účetní - export a kontrola podkladů z docházkového systému.
• Spolupráce a komunikace s externí mzdovou účetní.
• Personální administrativa (evidence pracovních smluv, cestovních náhrad, exekucí apod.)
• Vedení složek zaměstnanců v systému.
• Administrativní podpora HR
• Sledování legislativních změn v pracovněprávní a mzdové oblasti.

Nabízíme

• Pozici vhodnou i pro absolventy.
• Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu.
• Motivující práci ve stabilní, dynamicky rostoucí a rozvíjející se české společnosti.
• Kolektiv kolegů, kteří drží při sobě a skvělého šéfa.
• Flexibilní pracovní dobu a po zaučení možnost občasného home office.
• Notebook a služební telefon.
• Stravenkový paušál.
• Příjemné pracovní prostředí a práci s moderními technologiemi.
• Možnost seberealizace a prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností.
• Firemní kulturu, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmu.

Poznámka

Zaujala Vás tato příležitost?
Těšíme se, že o sobě dáte vědět! Pošlete nám CV a připojte pár vět, proč byste u nás rádi pracovali. Připojte také kontakt na referenční osobu. Brzy se ozveme.
Odpovědět na nabídku

Název firmy

HAPI s.r.o.

Kontaktní osoba:
Viliam Vojtek
Tel: +420730898941
E-mail: zaslat e-mail s životopisem