Baví Tě práce v administrativě, smlouvy, koordinace a zvládáš třeba i občasnou komunikaci po telefonu? Jsi samostatná/ý a motivuje Tě pomáhat řešit administrativní problémy či občasné dotazy od zákazníků? Rád/a se učíš a chtěl/a by si se dál zapojovat do dění ve firmě?
Naším dlouholetým klientem je respektovaná společnost zabývající se oblastí financování a leasingu a momentálně pro ně obsazujeme pozici v jejich přátelském zákaznickým servisu.
***ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA (smlouvy) do pohodové firmy***
Co můžeš od práce očekávat?
- při náběru smlouvy budeš prověřovat zadané údaje o vozidle
- součástí je i kontrola klienta v registrech, jeho bonitu a na tobě bude rozhodnutí, zda a za jakých podmínek mu poskytneme financování
- tvoje činnosti nebudou jednotvárné – budeš ověřovat příjem u fyzických osob i analyzovat finanční výkazy u společností
- čeká tě komunikace napříč společností a spolupráce na úpravách procesů
A co od Tebe očekává náš klient?
- Zkušenosti na obdobné pozici – administrativa, klientský servis
- Velkou výhodou je zkušenost z finančního, bankovního nebo pojišťovacího prostředí
- Dobře zvládáš nápor práce, umíš zůstat v klidu a dobře si nastavit priority
- Samostatnost, pracovitost, přátelskost
- Pokud mluvíš anglicky, je to super výhoda
A na co se můžeš těšit?
- Stabilní prostředí v nadnárodní společnost s rodinnou atmosférou, kde lidi pracují rádi (soudíme dle našich uchazečů, kteří nám dávají - pozitivní zpětnou vazbu z různých oddělení)
- Firma se zajímá o rozvoj zaměstnanců a máš tak reálnou možnost nejenom zapojovat se do dalších firemních projektů, ale zároveň ve společnosti růst a dál se vyvíjet
- Přátelský a pohodový tým
- Možnost HOME OFFICE - 2 dny v týdnu
- A samozřejmě bohatý BALÍČEK BENEFITU – 5 týdnů dovolené, 5 sick days, stravenky 130Kč/den, výhodný zaměstnanecký leasing, výhodný mobilní tarif, roční příspěvek na sport nebo kulturu, cafeterie, Multisport, penzijní připojištění atd. atd.
- A také možná odměna za Tvůj pracovní výkon
- Pracoviště Praha 6 - přímo na metru
PZN. Pracovní doba je do 17-18:00 (střídání se v rámci týmu, možnost i homeoffice) a cca 1x za měsíc nebo dva je "pracovní" sobota Z DOMOVA - 9-13hod.
Administrativní specialista (smlouvy) do pohodové firmy Praha
Aktualizováno:
20. 12. 2024
Lokalita pracoviště:
Praha
Typ pracovního vztahu:
Plný úvazek
Nabízený plat:
37000 - 40000 Kč za měsíc
Firma:
JOBSTART s.r.o.
Požadavky
Název firmy
JOBSTART s.r.o.
Kontaktní osoba:
Veronika Shaw
Mobil:
+420 725 843 774
E-mail:
zaslat e-mail s životopisem